19. november 2010

All I want for christmas..



*sukk*, det er snart jul, og hva er vel ikke bedre enn å skrive en uhøytidelig, men likevel høytidelig ønskeliste?

Jeg ønsker meg selvsagt ALT i Vipp serien.. Har allerede invistert i dokosten, og den står nå flott plasert på badet som muligens er billigere enn selve dokosten. Mitt neste ønske til samlingen er den minste bøtten og opphengsserien.



Ellers ønsker jeg oss et nytt salongbord. Dag-Erik sitt gamle, slitte bord er mer enn modent for utskiftning, og et nytt et, likt det over hadde vært helt på sin plass!


Disse er nydelige! Har ønsket meg disse fra Georg Jensen i vel over et år nå, så det er på tide at de finner veien under treet sammen med alle tingene over!




Kniver er et must for denne hobby-kokken, da spesielt gode kniver. Det trenger ikke nødvendigvis være disse fra Global, men de er jo sykt stilige å se på da!




Dette bildet SKAL jeg en gang eie! Hvis jeg ikke får det til jul, ønsker jeg det til bursdagen! Den fantastsike kunstneren er Poul Pava. Han har utrolig mye kul kunst! ME LOVE!





Men det jeg ønsker meg aller mest denne julen er kjøkkenmaskin fra Kitchen aid. Hvit.. Tenk på all den fantastiske baksten jeg kunne tryllet frem med denne? Jeg har selsagt store ambisjoner om å kjøpe ALT av tillegsutstyr, slik at jeg kan lage min egen kjøttdeig, mine egne pølser og min egen barnemat. (når den tid kommer)... HUSMOREMNE??




Som du ser er jeg ikke billig i drift.. Derfor ønsker jeg meg i år sentrumsgavekort, eller penger.. Er ikke lysten på å fylle opp skuffer og skap med ting jeg egentlig ikke ønsker meg.. og så er det jo sånn at jeg liker litt sånn dyrere ting, desverre, så da vil jeg heller slå sammen gavene til noe jeg virkelig ønsker meg.. Er det ikke det vi alle vil??




Jeg er forresten ikke utakknemlig er smålig, jeg er bare praktisk :P

Sov godt, nyt helgen og kjøp en julegave eller ti!

(jeg er nesten ferdig med mine gaver)...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar