21. november 2010

Going out to take it away!



Fatima og meg i heisen.
Vi bestemte oss for å teste ut kina/thai sjappa nede i gaten her, siden den er så nærme, det er søndag, og vi er late.
Ber deg spesielt legge merke til den noe spesielle klesdrakten vår. Jeg var ute i, oh yes.. lover det ikke skal skje igjen, og Fatima satset helt og holdent på mønster i forskjellige farger og fasonger. Søndages nasjonaldrakter. "Kle deg i det du vil, det er det søndagen er til!"
Tipper vi var litt av et syn!



Dagens råd blir, og ja, ta det til deg, ikke kjøp mat her...



Maten vi hadde gledet oss til i timesvis ble en geleliknende skuffelse utenom det vanlige. Totalt smakløst, og totalt gufsent. Fatima sin så faktisk enda verre ut, da hennes gelesaus var hvit!
Det ble en kjapp telefon til Dolly kan du sei..



Mens vi ventet hadde jeg fotoshoot på badet med den nye sløyfen min fra H&M.



For en modell, for en fotograf, og for en ryddig baderomshylle!



Humøret er det ikke noe å si på!



Slafs! Pizzaen var god den, og gikk nesten ned på høykant! Sløyfen bruker jeg til julekjolen, så nå er antrekket klart! Jeg gleder meg til jul!!

Me snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar