26. mai 2011

Her bor Mari :o)



På forespørsel fra både Australia og Belgia kommer det et "lite" magebilde..
I skrivende stund er vi i uke 26. Dvs at det i teorien er 14 uker igjen med sparking, boksing og en eller annen form for moderne dans i magen. Fantastisk kjekt å kjenne liv, selv om det innimellom ser i overkant rart ut når hele magen beveger seg...

De siste 13 ukene har gått mer eller mindre knirkefritt i forhold til svangerskapsplager. Bare kastet opp noen få ganger(!!!). Tror jeg fikk min dose oppkast mellom uke 6-13.. Hjelpes... Merkelig det der, jeg hang over dass og tenkte "Dette skal jeg ALDRI gjøre igjen..." men nå er det glemt på en måte..

Når det er sakt, er jeg desverre blitt sykemeldt nå en liten uke fordi jeg muligens har tatt litt for hardt i hva jobb måtte angå... Fint å ha en lege som "kjefter" på meg. Den nye legen jeg har nå er skikkelig flink. Omtenksom men streng. Ga meg klar beskjed om å ta det mer med ro på jobb, slik at jeg kunne gå i jobb helt til permisjonsstart. Er så enig så enig. Skulle vel muligens tatt hintet sist jeg var hos jordmor og hun spute hva jeg hadde gjort på før jeg kom.. Blodtrykket var litt høyt kan du si.. "Du kommer til å slite deg ut, bare vent og se, jeg kjenner typen".. HEHE. De som har sett mormor på over 80 løpe i trapper og spinne rundt som en annen snurrebass, vet jeg har til å slektes på.

Ellers er det jo et par ting til som er verdt og nevne denne gangen.
  1. Vi har kjøpt oss ny bil. Venter bare på at den skal komme med båten fra det o store utland. Det ble en Mitsubishi ASX. Har kommet meget godt ut i alt av tester, både når det gjelder sikkerhet, komfort, drivstoffbruk og design, så det valget er vi meget fornøyd med.
  2. Vi skal kjøpe leilighet!! Søsteren til Dag-Erik og kjæresten bygger nytt, så vi skal kjøpe leilighen hennes. Deres nye hus står forhåpentligvis klart til jul, så da blir vi huseiere! Gleder meg maksimalt!
  3. Em.. ellers går livet sin vante gang her på øyen utenfor byen mellom de syv fjell. Jeg har en vakt igjen på Ting før den epoken er over, så det blir jo litt spesielt, men også litt deilig. Blir litt mye med 100% i barnehagen og ekstra jobb på Ting.
Men men, takk for denne gang. Ble noen linjer om ikke annet. Sikkert meget kjedelig for mange, men kjekt for noen. Sånn er det!








1 kommentar:

  1. kjekt for meg <3
    Du har fiiiin mage, Kristina! Lekker heile deg, spør du meg!

    Det hørres ut som om livet triller og ruller som det skal. Gleder meg til å komme tilbake til det igjen ganske snart.

    SvarSlett