6. september 2010

Random fun!












Noen kjøleskap er bare tommere enn andre. Feks Joar sitt. Nå bor han ikke i leiligheten sin enda, men noen epler kunne han hatt i grønnsaksskuffene.



Nei, her foretrekkes det Cola og Ketchup, hovedingrediensene til et sundt og langt liv.



Omelett er utrolig godt, og utrolig enkelt. Mang en kvelds er blitt reddet av et par egg, melk og det velkjente "man tar det man har" prinsippet. Her tomatomelett :)



Ellers går det mye i syltetøy som pålegg om dagene. Mamma har laget noen deilige syltetøy også denne sessongen, og neste år skal jeg lærer meg denne kunsten selv! Over ser du et blåbær/rips syltetøy! NAM!



Å jobbe i gavebutikk kan by på enkelte utfordringer. Feks å pakke inn et helfigursspeil som står på fire hjul, sokkelen er "løs", speilet er knuselig og eskene er kastet... Men hva gjør man vel ikke for kundene??



Ikke min beste innpakkningsjobb, men den desidert vanskligste på mine tre år i Ting-bransjen..



Brukte ca 20 minutter på å pakke inn denne, når kunden løftet speilet opp og skulle legge den i bilen, raknet selvsagt store deler av papiret, men så frimodig som jeg nå en gang er, sa jeg at han kunne be den heldige mottaker om å pakke ut i bagasjerommet.



Avslutter med denne, den er fin!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar