6. januar 2011

Årskavalkade 2010, det beste året i mitt liv!

Ja, da har 2011 banket på vår dør, vi har åpnet og er allerede ved 6.01.2011. Rart så fort tiden går!

For et år siden hadde Dag-Erik og jeg så vidt begynt å date, litt vanskelig med en Kristina i Stavanger og en Dag-Erik på Askøy, men det ble bare sånn. 2.helgen i januar kom han på besøk i den NYDELIGE leiligheten min på Madlasandnes. Tror det var veggtilvegg teppet som imponerte, for han kom på besøk flere ganger.

I mars, i vinterferien reiste vi til vakre Barcelona i fire dager. Hotellet vårt lå perfekt i forhold til sentrum og La Rambla. Jeg har vært i Barcelona før, så jeg hadde lagt litt planer for en fin tur for oss begge.


Vi var i Park Guell, nydelig i fint vær med snøstorm hjemme!



Susse!



Fine Dag-Erik poserer på den olympiske stadion.



Katten er også blitt stor, en stor, hårete pus. Katten har fått gave av Dag-Erik, som den har MALTRAKTERT! Ellers elsker den alt av ekser. Mamma har prøvd å kjøpe en hule til den, men den er fortsatt ikke like interresant som en pappeske.



I april hadde jeg besøk at brødrene brothers. Været var upåklagelig, og turen gikk til Prekestolen. Min første tur på fem år.... Var helt nydelig.



Var langt ned, men for et nydelig landskap!



Jeg hadde også eksamen denne våren. To av de gikk bra, en ikke så bra.. men men. Over ser du lysmansjett strikket i ståltråd.



Første dagen min hjemme i Bergen, gikk Christine og jeg 4 fjellsturen. Nok en dag med nydelig vær. Ble en nydelig tur med ristende bein da vi kom fram.



I sommer reiste kjæresteparet til vakre Kroatsia. Så utrolig nydelig, med god mat og helt ok vin :o) Vi storkoste oss denne uken i varmen!



I oktober var det hårshow med Elegance, salongen til Kristine og Julie.
Jeg samlet troppene og dro med meg Benedicte, Camilla og Anette. En kjekk kveld, selv om jeg hadde lyst å sparke noe Carlings ass!






I høstferien reiste vi til Warsawa, Polen. Overraskende bra faktisk. Kostet på oss fint hotell, muligens for fint for oss, der vi valset mellom damer med hæler så høye som fjell og litt for tjukke eldre menn. Koste oss gjorde vi iallefall.



Så var det plutselig jul. Har selvsagt gjort andre ting innimellom, som feks et fem ukers opphold i Stavanger, masse jobbing og masse turing.

Måtte 2011 bli et like bra, om ikke enda bedre år enn 2010, både for deg og meg!

Nyttårsklem fra Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar