11. november 2010

While waiting for Maria



Hvem er det som lusker i skogen?



Er det en nisse, tusse, eller kanskje et troll?



Er det noen der?



Eller er det bare en syklist som ikke forteller at han kommer?



Hm, eller er det.. kan det være?



Min venn?


Maria!!

Det er kjekt å være i Stavanger, jeg stortrives i praksis, og hvis jeg kunne tatt med meg skolen hjem til Askøy, ville jeg det!
Syntes praksis går veldig fint, og jeg har fått gode tilbakemeldinger, både på det faglige og klasseledelse. EG ER KLAR! Bare synd jeg ikke klarer matten... :o(

Det er veldig kjekt å se Maria nesten hver dag, selv om vi er travle med vårt. Ganske mye å henge fingrene i, men tiden går fort når man har det travelt!

Ellers savner jeg Dag-Erik sånn i ny og ne, men vi startet jo forhåldet vært med avstand, så noen lusne uker fikser vi lett!

I morgen er det HJEM, om bare for helgen, så er det fortsatt timesvis med kvalitetstid!

Ha ei fine helg, som de sier her i Stavanger <3

Klem fra lekelæreren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar