4. desember 2010

sjalu ku, eller bare nervøs tøs???

*sukk*, akk og ve, og det som verre er! Jeg vet det er teit, men likevel, her ligger jeg i, klokken halv fem, (om natten), med dataen ved min side, og ikke min kjære.. VÅKEN!!

Favoritten, (nei, da snakker jeg ikke om Nidars favoritter), men kjæresten, er på julebord i dag, sikkert veldig kjekt, men jeg har en innebygd smerteknapp som utløses av sånt. Jeg har nå lagt i en time, eller tre, og fundert på hva det er som utløser denne "gleden" over hans fravær, men jeg er neimen ikke sikker. Det eneste jeg er sikker på er at det knyter seg i magen på meg, og jeg er SØVNLØS..

Tidligere, da jeg var litt yngre, men ikke mye yngre enn det jeg er nå, sleit jeg veldig med sjalusi, noen ganger til det sykelige, men det har sakte men sikkert gått over. Dessverre kan jeg den dag i dag oppleve drypp av sjalusi, men det går veldig ofte over med et hint av fornuft og rasjonalitet. Dette kjennes bare ikke ut som noe drypp av det overnevnte.. BUT WHAT IT IS?
(ja, det er meningen å lese det med italiensk mafia tullestemme) Jeg er neimen ikke sikker.

Jeg og favoritten har lang øvelse i å være vekke fra hverandre, så det burde gå som smurt, jeg vet at han kommer hjem tilslutt, og at han liker meg ganske godt, iallefall over middels, så jeg har ikke noe å frykte. Likvel.. I dont like..

Burde sikkert tatt meg en flaske vin før jeg gikk til sengs, så hadde jeg sluknet og ant fred og ingen fare, men jobb på Ting venter om noen timer, og jeg er søren meg fortsatt våken..

Sov godt den som kan, og den som ikke kan, kan jo spille intetsigende nettspill på nettavisen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar